با سلامنوشته اصلی توسط pariya67
طبق ساختار و استراتژی همدردی و با توجه به اهداف مشاوره ای که حاکم بر تالار همدردی هست، انجمن آزاد به همین منظور طراحی شده است. مدیران همدردی از انتقادات و پیشنهادت اعضاء استقبال می کند. لیکن باید در انجمن آزاد مباحثه انجام شود.
اگر هم کسی نمی خواهد برای صحبتها و نظرش هزینه ای کند می تواند از طریق لینک ارتباط با ما نظرش را برای ما ارسال کند.
با تشکر







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)