سلام سارا جان
ممنون که به تاپیکم سر زدی و راهنماییم کردی.
میشه خواهش کنم بیشتر توضیح بدی؟
خانواده هامون در جریان ارتباط مون هستن و از همه لحاظ تاییدش میکنن.
من باهاش صمیمی و راحت صحبت کردم ولی طوری که در شان یه دختر اصیل باشه.
حس میکنم توی صحبت کردن موضوع بحثو کم میارم.وقتی زیادم حرف میزنم حس پرحرفی بهم دست میده.
یعنی نمیدونم در مورد چی حرف بزنم؟
اگر در مورد کسی حرف بزنم که صورت خوشی ندارد و شخصیت خودم رو زیر سوال میبرم.
یه سری حرف ها هم بین خانم ها واقعا جذابه.ولی اصلا برای آقایون جذابیتی نداره.
از اسرار خانوادگی و تعداد خواستگاران صحبت کردنم که اصلا درست نیست..و خیلی چیزای دیگه..
واقعا موندم؟خیلیم نمیشه در مورد هوا... صحبت کرد.کسالت آور میشه.
اون ازم انتظار داشت که شوخ باشم و شیطنت کنم.ولی من نتونستم.یعنی هم نتونستم و هم نمیدونستم چه جوری؟
میشه خواهش کنم تو این مورد راهنماییم کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)