سلام حمید جان.
به گفته ی خودت این زخم که توی دید نیست.پس چرا اینقدر خودت رو آزار میدی؟
من درست متوجه نشدم دقیقا این زخم کجاست.اگر بالای لبت باشه که میتونی با گذاشتن ته ریش زخمت رو بپوشونی یا از کرم های لایحه بردار استفاده کنی.
خانم ها به این مسائل اهمیت نمیدن.برای خانم ها از لحاظ ظاهر قد و اندام یک مرد اهمیت داره و چهره ی کلی که به دل بشینه.
خانم ها اصلا از مردهایی که اعتماد به نفس ندارن خوششون نمیاد.
حمید جان این زخم در زندگی آینده ی تو هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه ولی کمبود اعتماد به نفس و حساس بودن شدید میتونه زندگیتو نابود کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)