سلام روژان عزیز
به همدردی خوش آمدی گل بانو
شرح زندگیت و نظرات دوستان رو خوندم.
اول از همه باید بدونی که همیشه ابراز عشق به یک شکل نیست!
شکل عشق زندگی زناشویی کاملا تغییر می کنه چون هیجانات بین زوجین پس از مدتی فروکش می کنه و جاش رو
به محبتی عمیق میده.
یکی از مشکلات زوج های جوان به خصوص آقایون اینه که فکر می کنن چون همسرم میدونه که من دوستش دارم چه
نیازی هست که بهش اینو بگم. اون با خودش فکر می کنه که این وظایف هر زن خونه ایه همونطور که مرد وظیفش
کار کردنه.
البته این فکر درست نیست. گاهی ما آدما مثل همسر شما فکر می کنیم که همیشه وقت برای ابراز محبت هست
غافل از اینکه خیلی زود دیر میشه.
همسر شما هم مردی درونگراست بر خلاف خود شما که برونگرایی. احتمالا شکل ابراز محبتش هم متفاوت با
شماست.
ایشون احتمالا چیزی فکرش رو به شدت مشغول کرده و همین باعث شده که در لاک خودش فرو بره و رفتاری که
شما می بینی رفتاری سرد و منزوی هست.
شما باید ببینی چه چیزی فکر همسرت رو انقدر مشغول کرده که ایشون اینطور شده؟
روابط زناشویی شما خوب و رضایت بخش هست؟
تا حالا بررسی کردین که چه چیز باعث شده که همسر شما بگه تا یک ماه دیگه همه چیز درست میشه؟
آیا اتفاقی افتاده که شما ازش بی خبرین؟
وقتی سرش داد می زنی واکنش همسرت چیه؟
میدونی تحقیر یک مرد چیزیه که یک مرد هرگز فراموش نمی کنه؟
ایشون احتمال داره که به نوعی و به دلیلی دچار کاهش شدید اعتماد به نفس و افسردگی شده باشن با توجه به
توضیحاتی که دادین.
منتظر پاسخ سوالاتتون هستم.
ما به کمک شما برای حل مسائل زندگی مشترکتون نیاز داریم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)