توي شهر من مهريه 14 سكه بيشتر نيست اما اگه طلاقي هم باشه از طرف دختر اتفاق افتاده.
اما به همه دخترايي كه فكر ميكنن با مهريه بالا ميتونن زندگيشونو تضمين كنن بگم سخت در اشتباهن چون اگه مردا بخوان از زير مهريه فرار كنن باز ميتونن .اينقدر دختر رو زجرش ميدن كه خودش بگه "مهر حلال جون آزاد".
هيچ چيز نميتونه زندگي ما رو تضمين كنه مگر خود زن ومرد باهم وبه كمك خدا .
وبعضي از خانما از روي چشم هم چشمي مهريه رو زياد ميكنن و نمي دونن به گردن مرد بدبخت هستش .
ارزش زن به مهريه اون نيست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)