چون شما زیاد به این موضوع فکر و توجه دارین براتون این جوریه .. منم یه دخترم قدمم 164 هست
تشکرشده 434 در 128 پست
چون شما زیاد به این موضوع فکر و توجه دارین براتون این جوریه .. منم یه دخترم قدمم 164 هست
سنجاب بازیگوش (جمعه 24 شهریور 91)
تشکرشده 118 در 41 پست
سلام
ببخشيد اينو ميگما ولي توخيابون دخترا را ميبيني يه نيگا به كفششون هم بنداز
اخه 168 قد كوتاهي نيست جزو رنج نرمالي.
در هر صورت به هر چي فكر كني و متمركز بموني دقيقا اتفاق ميفته.
يكم حساسيتتو كم كن ميبيني دخترا قد كوتاهتر از تو هستند.
ابتسام (جمعه 24 شهریور 91)
تشکرشده 601 در 179 پست
شما نوشتید قدتون 168 هست
بعد گفتید خواهرتون 164 هست و همه میگن چه بلندی به داداشت نرفتی
خوب شما که قدتون بلندتر از خواهرتونه که!!! چیزی رو اشتباه اشاره نکردید؟
تشکرشده 6 در 3 پست
درسته که از خواهرم بلند ترم ولی فقط 4 cm اون تو دخترا متوسط رو به بالا به حساب میاد
تشکرشده 2 در 2 پست
[size=large]
سلام خوبي دوست عزيز
كوچيك يا بزرگ بودن قد اصلا مهم نيست مهم دل هستش صداقت هستش
دنبال يكي باش كه فقط واسه خودت بخاد نه قيافه و پول
ممنون باي
mahdimahdi (جمعه 24 شهریور 91)
تشکرشده 6 در 3 پست
دوستان گلم ممنونم ولی هیچکس راه حلی به من نداد که من تو این وضعیت باید چکار کنم اخه هیچ کاری دست خودم نیست
تشکرشده 601 در 179 پست
کنترل ذهن!
شما ذهنت رو کنترل کن. هر موقع این موضوع اومد سراغت فکرت رو منحرف کن. حتی برای خودت مسابقه بگذار و جایزه تعیین کن.
سعی کن هر روز کمتر از روز قبل به این مسئله فکر کنی. اگر موفق بودی یه جایزه کوچیک برا خودت بخر.
این دو کار رو هم میتونی انجام بدی:
1) تناسب اندام خیلی مهمتر از قد هست.
2) اون ورزش رو که دوستان گفتن انجام بده.
roze-zard (پنجشنبه 23 شهریور 91)
تشکرشده 6 در 3 پست
ممنونم دوستان گلم باید به راهکاراتون فکر کنم و اونارو انجام بدم امیدوارم حل بشه
تشکرشده 333 در 115 پست
با دوست عزیز roze-zard موافقم
تناسب اندام و خوش لباس و خوش صحبت بودن خیلی مهمه...خیــــــــــلی خیـــــــــــــلی
یه تجربه شخصی
من یه دخترم با قد حدود 170...خوب بلندم دیگه...تعریف از خود نباشه چیزیم کم ندارم !! اما یه مدت قصد ازدواج با پسری هم قد شمارو داشتم که حتی چهره خوبی هم نداشت...فقط شخصیتش و خوش لباس بودن و خوش صحبت بودنش بود که منو مجذوب خودش کرده بود! البته بماند که چی شد که نشد!!! ولی ربطی به ظاهرش نداشت!
پس الکی روی مورد به این بی اهمیتی زوم نکن که از بقیه چیزها غافل بمونی
اندیشه 22 (جمعه 24 شهریور 91)
تشکرشده 6 در 3 پست
دوستان گل اگه راه حل های دیگه میدونید حتما بهم بگید ممنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)