سلام
ببخشيد اينو ميگما ولي توخيابون دخترا را ميبيني يه نيگا به كفششون هم بنداز
اخه 168 قد كوتاهي نيست جزو رنج نرمالي.
در هر صورت به هر چي فكر كني و متمركز بموني دقيقا اتفاق ميفته.
يكم حساسيتتو كم كن ميبيني دخترا قد كوتاهتر از تو هستند.
تشکرشده 118 در 41 پست
سلام
ببخشيد اينو ميگما ولي توخيابون دخترا را ميبيني يه نيگا به كفششون هم بنداز
اخه 168 قد كوتاهي نيست جزو رنج نرمالي.
در هر صورت به هر چي فكر كني و متمركز بموني دقيقا اتفاق ميفته.
يكم حساسيتتو كم كن ميبيني دخترا قد كوتاهتر از تو هستند.
ابتسام (جمعه 24 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)