توام که قرار نیست کار اشتباهی انجام بدی که. تو که میشناسیش طوری برخورد نکن که بعدا بگه اشتباه کردی.الان که باید از یاسمین وخانوادش شناخت داشته باشی.
پس خانوادت با رضایت قلبی حاضر هستن!! پس فردا تو مشکلات پشتت هستن!!
اگه راضی نباشن اگه با یه جمله اگه خودت میخوای باشه بیان خواستگاری. فکر اینو بکن که پس فردا مشکل داشتی ممکنه یه جمله بشنوی " مگه تو نخواسته بودی!! "
پس بیشتر از راضی کردن باهاشون مشورت کن.
بگو شرایط اینه ولی من هنوز دوسش دارم. بنظرتون بریم خواستگاری!!
شما راضی میشین!!
بزا با رضایت کامل بیان تو مجلس هم کمک کنن به ختم بخیر شدنش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)