خیلی ممنون از راهنماییتون .
در جواب shine باید بگم که من به خاطر اینکه از لحاظ فرهنگی کاملا" نزدیکند و در عین حال تحصیل کرده هستند مصرم .
در جواب niloofar هم : مرسی . فقط راهنمایی کنید که چطور موضوع رو مطرح کنم تا احیانا" باعث بی احترامی به خونوادشون نشه و ایشون هم یه جواب منطقی بدن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)