شوکا ی عزیز سلام
تعجب میکنم که شما با قوانین ایران اشنا نیستید ؟؟؟
شما ایران زندگی میکنید ؟؟؟
یعنی تا حالا نمیدونستید که:
1- بعد از ازدواج محل زندگی رو مرد تعیین میکنه
2- با اجازه شوهر فقط میتونید ادامه تحصیل داشته و شاغل باشید
3- خروج از کشور فقط با اجازه شوهر ممکن هست
4- برای انجام جراحی هایی مثل :سزارین و... باید اجازه شوهر باشه.
5-شناسنامه فرزند رو فقط پدر میتونه بگیره
6- اگر فرزند نیاز به جراحی داشته باشه باید پدر رضایت بده
و...
ببین دوست عزیز اینجا ایرانه و اگر میخواید تو این موارد حقوق برابر با مرد داشته باشید باید بعد از عقد تو دفتر خونه اسناد رسمی این موارد یا هر چیز دیگه رو از طرف همسرتون به صورت وکالت ثبت رسمی کنید.ضمنا حتما به دفتر خونه ای مراجعه کنید که اگاه به تنظیم دقیق این موارد باشه چون تغییر هر نوع جمله ای در ثبت این موارد میتونه وکالت رو فاقد اعتبار اجرایی کنه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)