سلام .به نظرمن شما باید با رفتارتون نشون بدین که این کارها رو دوست نداشتین .من با دوستان موافقم که گفتن حتما روابطتون صمیمی تر از حد عادی بوده که روز تولدتون رو میدونه یا شما بیماری خاص اونو میدونید, پس میتونین با کمتر یا بهتر بگم عادی کردن روابط, بهش نشون بدین و جلوی پیشرفت اون رو هم بگیرید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)