سلام خانم عزیز
راستش من احساس میکنم که شوهر شما الان توی شرایط بدیه شاید شما بگی که این شرایط(دانشجو،سربازی نرفته ، شاغل نبودن ) همه از قبل ازدواج شماست ولی شاید همسر شما بعد از دوسال که معمولا به آینده با دید عاطفی ورویایی نگاه میشه تازه بیدار شده و نگران آینده ست و ذهنش پر از گفتاری ومشکله (البته گفتم شاید)
بخازر این دغدغهها فشار زیادی بهش وارد میشه و ناخودگاه کارهایی میکنه که برای شما عجیبه مثله فراموشکاری
البته شما اول باید ببینی که شما مثله قبلی یعنی نکنه شما حساستر شدی...
موفق باشی وشاد شاد شاااااااااااااااااااااااا اااااد![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)