ادم پرحرف واقعا سخته تحمل كردنش. نه سكوتي داري، نه آرامشي،حرفاي تكراري، سطحي،فضولي، ... خيلي سخته و من كسي رو كه كنار خودم ديدم بدتر شده كه بهتر نشده
تشکرشده 585 در 180 پست
ادم پرحرف واقعا سخته تحمل كردنش. نه سكوتي داري، نه آرامشي،حرفاي تكراري، سطحي،فضولي، ... خيلي سخته و من كسي رو كه كنار خودم ديدم بدتر شده كه بهتر نشده
mr6262 (چهارشنبه 22 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)