نادیا جان خیلی ازت ممنونم
خیلی حرفات قشنگه
نادیا خیلی تنهام
وقتی میخوای بری پیش دوستات میبینی اونقدر گرفتارند که برای تو وقتی ندارن
وقتی پیش خانوادتی اونام مشغولن
درسته از دار دنیا یه دختر کوچولویی دارم که جدا عاشقشمه.......
فقط شما چطور آروم شدی؟
آیا ازدواج کردی؟
چطور خودتو سرگرم کردی؟؟؟
چطور باتنهاییام کناربیام؟؟؟
چطور با نگاهای آدما کنار بیام
من طلاق گرفتم
گناه نکردم
چرا باترحم نگاه میکنن
چرا فکر میکنن بدبخت شدم
چرا هرجا اسم مطلقه میآد میگن حتما یه عیبی داشته یا نتونسته زندگیشو جمع کنه
ولشون کن دعا میکنم همشون خوشبخت بشن







علاقه مندی ها (Bookmarks)