مریم جان چرا انقد ذهنتو درگیر حرف مردم میکنی؟
حواست باشه بخاطر نگاه مردم بخاطر مطلقه بودنت خودتو از تو چاله نندازی تو چاه.
باور کن تنهاکاری که مردا بلدن,حرف عاشقانه زدن قبل از ازدواجه.نذار این چیزا فریبت بده.
من یه آشنایی داشتم که بعد از طلاقش نتونست نگاه و حرفای مردمو تحمل کنه حتی از مادرو پدرشم حرف میشنید.با اولین خواستگارش ازدواج کرد بدون تحقیق درست .اون آقاهم خیلی دوسش داشت ولی 6 ماه بعد که همه چیز براشون عادی شد تازه فهمید چه اشتباهی کرده.تازه اخلاقای بده آقا نمایان شدو ... . ولی دیگه جرئت نداره حتی به جدایی فک کنه.
غرض از این حرفا اینه که نذار حرف مردم روت اثر بذاره .و نذار عشق چشماتو ببنده. نادیا جان خیلی میتونه کمکت کنه که روحیتو بازسازی کنی.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)