سلام مریم عزیز
ممنون از توجهت
من متولد 64 و همسرم متولد 59
همسر کارشناسی و من کارشناس ارشد
همسر کارمند و من بیکار .
منظور از روابط چیه ؟ یعنی چی باید بگم ؟
خوبه که اینم بگم ...
من و همسر ازدواجمون اینترنتی بوده و بخاطر کار، همسر اومد شهر من و از خونوادش دوره .تو رابطه اولی گفت دختره هم شهریمه و به این خاطر باهاش رابطه دارم .
اما این یکی حتی هم شهریش هم نیست .
واقعا موندم با این مرد چیکار کنم . دیگه باورم نیس که مردی وجود داشته باشه که فقط به همسرش و زندگیش توجه داشته باشه .
اینجور که همسر من میگه ، کم کم داره باورم میشه که اصلا اینجور رابطه ای خوب هم هست .
چیکار کنم ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)