عضو تازه وارد هما؛
خواهش می کنم نوشتارتان را سریعاً حذف نمایید،زیرا با توجه به مغایرت با قوانین لازم الاتباع کشور و لاجرم تالار،حذف خواهد شد.خواهش می کنم به گفتار قوانین سایت همدردی در بالای صفحه اصلی توجه کرده و آنها را حتماً بخوانید.شما و همه ما در اینجا چهارچوبی دایم باید بنا بر احترام به قوانین کشور در همان چهارچوب سخن برانیم.
مورد دیگر آن استکه بنده به قوانین کشور صددرصد احترام گذارده و حجاب رسمی کشور را نیز همه خانواده و همسر آینده ام باید حتماً رعایت کنند و اگر تشکرهای شما ذیل نوشتارهایم ناشی از دیدگاهی است که آن پست را بر اساس آن نوشته اید،خواهش می کنم آنها را حذف نمایید و بنده از این دیدگاه با صدای بلند برائت حاصل می کنم.
امیدوارم از بنده نرنجبده باشید و از شما سپاسگزارم بابت حذف پست خود و مشتاق دیدار نوشته های شما هستیم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)