سلام مجدد.من هر روز اين تاپيک رو دنبال ميکنم.خيلي واسم جالبه.خيلي هم دوست دارم که نظراته آدماي مختلفو توش ميخونم.ميدنيد چرا؟چون انسان يک شخصيته کامل نيست و خيلي خوبه که ما آدما به جاي بحث و مجادله يا تحميله اعتقاداتمون به هم از طرزه فکراي مختلف استقبال کنيم و تفاوت هامونو با اطرافيان بسنجيم و باهاشون آشنا بشيم.چرا توي اين تاپيک همه ميخوان اعتقادشون رو بهم تحميل کنن؟اين فقط يک نظرخواهي عمومي هست.اگر همه يکجور فکر ميکردن زندگي خيلي بي معني و بي رنگ ميشد.چرا ميخواييد چيزي نوشته نشه؟ مگه ميتونيد جلوي فکر کردن همديگرو بگيريد؟چرا از اين بحث که به اينجا کشيده به ديده مثبت نگاه نميکنيد؟ آقا عرفان و آقاي گرد آفريد ميبينيد که با وجود داشتن تفاوت در ديدگاهتون توي يک پست از هم حمايت ميکنيد.ما با هم همدليم نه دشمن.اين بحث رو با جمله هاي قشنگتري ادامه بديد.ما منتظره جواباي منطقي،بدور از کينه جويي و زيباي شما هستم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)