سلام دوست من همیشه دیدم به زندگی عاشقانه اینه که دو نفری که همو میخوان نباید فقط همو واسه دوران خوشی بخوان .شاید افکارم بچه گونه باشه اما زندگی یعنی این که یه زن شوهرشو با ویلچر هر جا ببره و عاشقونه دوسش داشته باشه یا شوهر همیشه بشه چشمای زن کورش.من آدم احساسیم اما دارم رک مبگم تو شرایط سخت پا به پاش حرکت کن تا قدرتو بدونه تنهاش نذار اونم قلب داره








علاقه مندی ها (Bookmarks)