با اميد به خدا در اين روز خجسته و قشنگ (روز مادر) يكبار ديگه محبت به خانواده شوهرم رو فقط براي رضاي خدا و شادي شوهرم و اينكه اون هم بالاخره مادره امتحان مي كنم هر چند كه برام خيلي سخته و قلبم بدجوري گرفته ولي بازهم جواب بي محبتيهاشون رو با يك لبخند و يك دنيا سكوت و هر چه در توان دارم ، محبت مي دهم
و در اين روز عزيز از خداي بزرگ براي تموم عروس خانومهاي گل مخصوصاٌ تازه كارها و بازهم بخصوص عروس خانومهاي اين تالار آرزوي سعادت ، خوشبختي ، رضايت و شادابي مي كنم و اميدوارم همه مشكلات و مسايل مختلفي كه با آنه درگير هستند حل شده و همه دختراني كه به هزار و يك اميد ازدواج كرده و وارد يك خانواده جديد مي شوند خوشبخت و راضي باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)