سلام HAMPA جون، منم عین توام چند روزه همش گریه میکنم و غذا نمیخورم گوشه اتاق کز کردم .
همش یادم میاد که چه خاطره هایی داشتیم و ...
اما HAMPA جون باید توکلمون به خدا باشه محکم باشیم مگه نه؟این روزا هم میگذره
تشکرشده 31 در 14 پست
سلام HAMPA جون، منم عین توام چند روزه همش گریه میکنم و غذا نمیخورم گوشه اتاق کز کردم .
همش یادم میاد که چه خاطره هایی داشتیم و ...
اما HAMPA جون باید توکلمون به خدا باشه محکم باشیم مگه نه؟این روزا هم میگذره
parisa-bahari (دوشنبه 20 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)