راحیل جان خیلی ناراحت شدم از سرنوشتی که داری
من واقعا درک می کنم مادرتوون رو
چون خودم یه زنم و دوست دارم تمام محبتهای همسرم برای من باشه
با تمام وجود برای مادر نازنیت ناراحتم و براش دعا می کنم
ولی سعی کن خودت رو زیاد دخالت ندی بین دعواهاشون و بیتشر سعی کنید مادرتون رو دلداری بدین و ارومش کنین
و مطمئن باش مادر شما از اون زن دست برنمی داره چون اون رو مسبب ناراحتیهاش می دونه










علاقه مندی ها (Bookmarks)