سلام
اگه برای مادرشوهرتون مهم نیست و دلچرکین نمیشن که بعد ها بخوان در جایی دیگه تلافی کنن و خلاصه باعث دعوا در زندگیتون بشن و همچنین مادر شما هم برای نگهداری فرزندتون به زحمت نمیافتن بنظرم اشکالی نداره
ولی اگه فکر میکنی ممکنه باعث دلخوری بشه و اینکه بالاخره ایشان هم دوست دارن نوه خودشون رو بیشتر ببین بنظرم تعادل برقرار کنید بهتره
و در اخر اینکه پسرتون پیش کدوم مادربزرگ احساس راحتی میکنن هم در نظر بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)