به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    یه چیزدیگه رابطه من بااون فقط چندبارحرف زدن اون هم اس ام اسی بود یعنی صدام رو نشنیده.چون من باون توی یه گروه مشترک هستم وازنزدیک ارتباط کلاسی داریم مشکلی پیش نمیادکه بگم دیگه ادامه نمیدم؟

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اسفند 96 [ 18:34]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    149

    تشکرشده 109 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    دوست خوبم من کاملا درکت میکنم که میترسی بره به همه بگه که تو بهش پیشنهاد دادی و اون گفته نه و اونوقت بقیه بچه های دانشگاه چیا میگن ولی باید قبل از اینکه بهش پیشنهاد بدی به این قضیه هم فکر می کردی و خودتو براش آماده می کردی!من با نظر آقای سید 1387 کاملا موافقم تو اصلا پیگیر نظرش نشو و بهش نه زنگ بزن نه اس ام اس بده اگر اون زنگ نزد که تو هم دیگه اصلا به روی خودت نیار و بذار همینجوری تموم شه اگر هم زنگ زد باهاش منطقی صحبت کن و ازش بپرس قصد اون از رابطه باهات چیه و اصلا فکر میکنه کی میتونه ازدواج کنه و بعد بیا صحبتشو اینجا بگو تا دوستان نظراتشونو بدن و با کمک هم عاقلانه ترین و منطقی ترین تصمیم رو بگیریم
    چون شاید ایشون اونجوری نباشن که ما تا الان تصور کردیم و شاید قصدشون واقعا خیره

  3. 2 کاربر از پست مفید ema1989 تشکرکرده اند .

    ema1989 (یکشنبه 19 شهریور 91)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 شهریور 91 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-17
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    397
    سطح
    7
    Points: 397, Level: 7
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    ازهمتون واقعاممنونم وبرای همتون ارزوی سربلندی میکنم
    درپناه خدا وباتوجه به راهنماییتون همین کارومیکنم

  5. 3 کاربر از پست مفید sahi تشکرکرده اند .

    sahi (یکشنبه 19 شهریور 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1391-5-27
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    446
    سطح
    8
    Points: 446, Level: 8
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    سلام ساهی جان.
    چی شده؟ چرا دلت گرفته؟

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: ابرازعلاقه ازسوی دختر

    نقل قول نوشته اصلی توسط ema1989

    تو جامعه ی ما این کار یعنی ابراز علاقه ی دختر به پسر کار پسندیده ای نیست!
    البته به نظر من اصلا ایرادی نداره که یه دختر هم وقتی از کسی خوشش میاد بهش پیشنهاد آشنایی بده چون ما هم دل داریم دیگه!
    این مربوط به جامعه ما نیست. همه جایی است. به قول دوستی در DNA انسانهاست. مرد دوست داره که دنبال زن بره، تلاش کنه، انرژی بذاره و ... بعد با جواب مثبت اون و حس موفقیتش ارضا بشه.
    زن هم دوست داره که بهش توجه بشه. خواسته بشه.

    بگذریم.

    با توجه به مطالبی که گفتی این ارتباط به صلاحت نیست.
    این که اولین بار هست وارد چنین روابطی می شی و احساسی و ساده برخورد می کنی.
    این که قرار هست خانواده ات اصلا چیزی ندونند و یک رابطه پنهانی را تجربه کنی.
    این که آقا از اول هم به شما گفته که امکان ازدواج نداره.
    این که شما شروع کننده رابطه بودی.
    این که سه چهار سال از شما کوچیکتر هست.

    این رابطه شروع نشده و ندیده و نشناخته این همه ایراد داره.

    اگر از ترس آبروریزی است:
    پای کاری که کردی و عواقبش بایست.
    احتمال این که پسر به کسی بگه کم هست.
    اگر هم بگه احتمال اینکه دیگران باور کنند هم کم هست.
    حالا اگر گفت و بقیه هم باور کردند 4-5 نفر یک ماهی در موردش حرف می زنند و تمام.
    به جای فکر کردن به اینکه بقیه چی فکر می کنند به این فکر کن که چی به صلاحته. چی درسته.

    ضربه احساسی که از این قضیه خواهی خورد خیلی بیشتر از آبروریزی احتمالی است.
    آبروریزی اش هم خیلی بیشتر از این کاری است که الان کردی. ضمن این که اون زمان خانواده و دوستان هر دو طرف درگیر ماجرا هستند. روی ازدواج و آینده ات هم اثر می ذاره.


  8. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (یکشنبه 19 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موضوع بیماری ام راقبل ازعقدعنوان کنم یانه؟
    توسط khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 16:26
  2. ابرازعلاقه حضوری به دختر
    توسط sajad2020 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 65
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 مهر 92, 11:09
  3. مصرف گیاه زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی موثر است
    توسط hossein.tajalla در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 آبان 87, 13:28

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.