سلام چند روز پیش من یه گیر الکی به شوهرم داده بودم و الکی قهر کرده بودم و طفلک مث همیشه کلی بغلم کرد و نازمو کشید...صبح که بیدار شدم نبود ولی دیدم رو تمااااام ایینه های خونه نوشته بود :عزیزم به خدا عاشقتم...
و بعد چند دقیقه زنگ زد که دارم میام خونه...درو که باز کردم یه دسته گل گنده اومد جلوم که روش نوشته بود سالگرد اولین باری که ازت خواستگاری کردم مبارک مرسی که خوشبختم کردی..!!!باورم نمیشد تازه بعد که توضیح بیشتر داد یادم اومد که راست میگه و چنین روزی که بارونی هم بود ازم شماره خونه مونو گرفته بود....
دیروزم که به صورت سورپرایز برام تور مسافرتی رزرو کرده بود همونجا که عاشقشم برم...![]()






پاسخ با نقل قول


خدایا شکرت که شوهرم ازم راضیه...تو هم ازم راضی باش.
الان هروقت به اون تابلونگاه میکنم غصه هاموفراموش میکنم وپرازشادی میشم
نگران شدم گوشیو برداشتم 
طوری که همکارهام به من وعشقمون حسودیشون میشد

علاقه مندی ها (Bookmarks)