دوست عزیز
نوشتن این جور تعهد ها (حق حضانت، حق تحصیل و طلاق و........)در عقدنامه هیچ سندیت اجرایی نداره.
اگر هم کسی قبول کنه بنویسه کاملا الکیه.
شما بعد از عقد با در دست داشتن عقد نامه و شناسنامه ها میتونید به یک دفتر اسناد رسمی برید و سند رسمی ثبت کنید با هر موردی که میخواید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)