به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    اون استاد خارجیه استاد شما رو نمیشناسه؟

    من جای تو بودم فعلا ً به استادم چیزی نمی گفتم... به اون استاد خارجی هم جواب قطعی نمی دادم و می گفتم باید شرایطمو بسنجم... هر وقت خواستید دانشجو بگیرین بهتون خبر میدم... یه چیزی تو این مایه ها که تا موقع توصیه نامه گرفتن وقت داشته باشم

  2. کاربر روبرو از پست مفید anita1 تشکرکرده است .

    anita1 (جمعه 10 شهریور 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1391-4-17
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    883
    سطح
    15
    Points: 883, Level: 15
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 94 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    نه آنیتا جان استاده منو نمی شناسه. اما روزمه ام رو تو یکی از سایت های علمی دیده و اولین بار چند ماه پیش ازم خواست که برای دکتری برم پیشش
    آره فعلا بهش جواب قطعی ندادم و گفتم هروقت برنامه تون قطعی شد باید بررسی کنم و تصمیم بگیرم. ولی اون خودش هی ایمیل می زنه و سوال می کنه که مثلا فلان کشور می تونی بیایی و اشنایی داری و ...؟

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1391-4-18
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    609
    سطح
    12
    Points: 609, Level: 12
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    148

    تشکرشده 148 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    عزیزم به نظرم به استاد خودت فعلا چیزی نگو تا موردت قطعی بشه...
    به استاد خارجی هم حتما نشون بده که علاقمندی تا بعدا بسنج بین چی میشه!!
    راجع به کشوری هم میخوای بری در موردی که بات حرف زدم فکر کن.

  5. کاربر روبرو از پست مفید لبخند :-) تشکرکرده است .

    لبخند :-) (جمعه 10 شهریور 91)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1391-4-17
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    883
    سطح
    15
    Points: 883, Level: 15
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 94 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط anita1
    اون استاد خارجیه استاد شما رو نمیشناسه؟

    من جای تو بودم فعلا ً به استادم چیزی نمی گفتم... به اون استاد خارجی هم جواب قطعی نمی دادم و می گفتم باید شرایطمو بسنجم... هر وقت خواستید دانشجو بگیرین بهتون خبر میدم... یه چیزی تو این مایه ها که تا موقع توصیه نامه گرفتن وقت داشته باشم
    آنیتا جان من سوال شما رو صبح اشتباه متوجه شدم. راستش نمی دونم همدیگه رو می شناسن یا نه. ولی بعید می دونم. چون این استاد خارجیه تازه می خواد بره به این کشوری که گفتم. در حالی که استاد من چند سالی هست با اون شرکته در ارتباطه

    ممنون لبخند جان.باشه عزیزم حتما به مواردی که گفتی فکر می کنم.

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    پس فعلا ً مشکلی نیست و واسه تصمیم گرفتن وقت داری... فعلا ً که با استاد خودت داری کار میکنی تا توصیه نامه و تا اون موقع اون یکی رو هم یه جور بپیچونش و هم نگهش دار تا تصمیم بگیری...

  8. کاربر روبرو از پست مفید anita1 تشکرکرده است .

    anita1 (یکشنبه 19 شهریور 91)

  9. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1391-4-17
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    883
    سطح
    15
    Points: 883, Level: 15
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 94 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    ممنون آنیتا جان. آره دقیقا الان دارم همین کار رو می کنم. به استاده جواب قطعی ندادم ولی گفتم خیلی خوشحال می شم وقتی تصمیم گرفتید منو در جریان بگذارید تا بتونم شرایط کاری رو بسنجم و تصمیممو بگیرم. استاده هم گفت حتما شرایطم که تثبیت شد بهت اطلاع می دم.

    از اون طرف هم استادم 1 ماه رو در نظر گرفت که دوباره کارای مقاله ها که نصفه رها شده بود رو انجام بدیم. البته کلی تهدیدم کرده و گفته کوچکترین اشتباه و بی دقتی رو تحمل نمی کنم و باید تو این یک ماه همه انرژیتو بگذاری و کار بی نقص بهم بدی. وگرنه کات می کنم و دیگه به هیچ وجه فرصت دیگه ای بهت نمی دم.
    حالا این هفته 2-3 بار باهاش جلسه دارم. واقعا باید روی کارم تمرکز کنم. چون کلا یه خورده بی دقت هستم و اگر سوتی بدم کارم تمومه


  10. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1391-4-17
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    883
    سطح
    15
    Points: 883, Level: 15
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 94 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    وای خدای من
    از یه طرف استادم فقط بهم یه ماه مهلت داده که کار مقاله ها رو تموم کنم، از طرف دیگه خانواده دارن بهم فشار میارن که زودتر برای آزمون آیتلس ثبت نام کنن. چون شایعه شده که موسسه های برگزار کننده دارن یکی یکی آزمون هاشونو کنسل میکنن و این خطر وجود داره که با شرایط کشور، به زودی دیگه امتحانی برگزار نشه. مخصوصا عروسمون و داداشم هر دفعه که میان خونمون هول میندازن به جون من و بابا اینامو تحریک می کنن که دل سوخته داره اشتباه میکنه و ممکنه آیلتس کنسل شه و از این حرفها.
    استرس همه وجودمو گرفته.
    آخه من هنوز آماده آزمون زبان نیستم. می خواستم 2 ماه فشرده بخونم و آمادگی امتحانو پیدا کنم تا اوایل آبان امتحان بدم. اما حالا که استادم 1 ماه از وقتمو خواسته و قاعدتا تو این یک ماه فرصت سر خاروندن هم پیدا نخواهم کرد چه برسه به این که برسم زبان بخونم.
    چه خاکی به سرم بریزم.


  11. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    خوب آیلتس نشد، تافل میدی!

    آزمون زبان رو باید کامل آمادگی داشته باشی. چون هزینش زیاده و وقت زیادی هم میگیره.
    کارهات رو تو هم ننداز. بچسب به کار مقاله که برا رزومت هم خوبه.

  12. کاربر روبرو از پست مفید roze-zard تشکرکرده است .

    roze-zard (دوشنبه 20 شهریور 91)

  13. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1391-4-17
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    883
    سطح
    15
    Points: 883, Level: 15
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 94 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    امروز دوباره با استادم جلسه داشتم. جلسه امروز خوب بود. کم کم داره یخ استادم باز میشه و برخوردش با من مثل قبل میشه. اولش یه کم خشن بود و طوری برخورد کرد که من بغض کرده بودم. خودشم متوجه شد که چقدر رنجوندم. ولی بعدش باهام خوب برخورد کرد و دوباره در مورد بعضی مسائل کاریش که خیلی سرّی اه و به هیچ کس نمیگه با من صحبت کرد که نشون میده اعتمادش بهم برگشته.
    بعد در مورد رفتنم ازم سوال کرد و پرسید که نمره زبانمو گرفتم یا نه. منم از فرصت استفاده کردم و براش شرایط آیلتس و وضعیت کنسل شدن آزمون ها و این که باید به سرعت خودمو آماده کنم رو گفتم. اونم گفت خب تو که زبانت خوبه برو امتحان بده، کفتم می خواستم تا آخر مهر بخونم و امتحان بدم که حالا باید یه ذره عقب بیندازم. الان خوبیش اینه که ذهنش آمادگی داره که من امتحان زبانم هم تو اولویته. چون تو جلسه صحبت از چند تا کار جدید می کرد که بعد از تموم شدن مقاله ها می خواد بهم بده. شاید این جوری شرایط منو هم در نظر بگیره و بعد از مقاله های خودم برای زبان خوندنم هم وقت در نظر بگیره. الان با وضعیتی که دارم فکر می کنم بتونم سریع کار مقاله ها رو جمع کنم و بعدش زبان هم بخونم.
    خداروشکر ماجرای من و استادم هم عاقبت به خیر شد

  14. 2 کاربر از پست مفید دل سوخته تشکرکرده اند .

    دل سوخته (دوشنبه 20 شهریور 91)

  15. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1391-4-17
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    883
    سطح
    15
    Points: 883, Level: 15
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 94 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من که با استادم دعوام شده بود، حالا می خوام ازش توصیه نامه بگیرم

    سلام. اومدم خبرای خوب بدم. این هفته 4 روز با استادم جلسه داشتم. انقدر با من مهربون شده که نگو. شده عین گذشته ها. قبل از دعوای اول و دوم. 4 تا مقاله ام رو که دوباره به خودم سپرد. تازه می خواد بعد از این که این ها تموم شد روی سه تا مقاله دیگه هم مشترک با کس دیگه ای کار کنم. بهم گفته که اسم تو هم حتما توی مقاله ها میاد.
    واسه زبانم هم برنامه ریخته که از یه ماه دیگه دوباره بخونم و بتونم ماه بعدش امتحان بدم. گفت این ماه رو فقط رو مقاله هات کار کن که بتونیم سابمیتشون کنیم. چون بدون اونا رزومه ات خوب نیست و نمی تونی پذیرش بگیری.
    باورم نمی شه چطوری یهو از این رو به اون رو شد. انقدر الان هوامو داره. تو این دانشگاهی که الان هست یه اتاق بهم داده که برم بشینم و کار کنم (دانشگاه خودم اینجا نیست). کامپیوترش و خط اینترنتشو هم در اختیارم گذاشته. همش هم حواسش هست به سختی نیفتم. کلا لحنش و نوع برخوردش با من شده عین همون قدیما که همه به رابطه من و استادم و این که چقدر هوای منو داره غبطه می خوردن .
    نمی دونم واقعا چی شد که یهو انقدر خوب شد با من. یعنی تاثیر نامه ای که اوایل دعوا واسش نوشتمه یا این که وقتی دید هر چی شرایطو سخت کرد من بازم گفتم دوست دارم با شما کار کنم که بهش فهموند من واقعا کار کردن باهاشو دوست دارم و الکی نمی گم. البته علاوه بر کارای مقاله ام چند تا کار جانبی مربوط به خودشو هم الان بهم داده ولی ارزششو داره اون کارارو انجام بدم، در عوض استادم هم هوای منو داشته باشه و تو زمینه مقاله و توصیه نامه کمکم کنه.
    خلاصه این که الان " همه چی آرومه، من چقد خوشحالم"
    جز این که سرم به شدت شلوغه

  16. 5 کاربر از پست مفید دل سوخته تشکرکرده اند .

    دل سوخته (چهارشنبه 29 شهریور 91)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 10 توصیه برای کاهش استرس
    توسط ویدا@ در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 18:40
  2. کمک کنید این دعوا رو مدیریت کنم و حقم رو از استادم بگیرم
    توسط دل سوخته در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 00:00
  3. توصیف زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    توسط هاله نو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 بهمن 90, 22:49
  4. داستان : خرده دعواهاي زناشويي
    توسط parnian1 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 29 فروردین 88, 00:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.