به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 آبان 91 [ 11:13]
    تاریخ عضویت
    1391-6-18
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    433
    سطح
    8
    Points: 433, Level: 8
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    همسر 28 ساله ام در شخصیت 14 سالگیش موند.

    سلام
    از کجا بگم. خانمم 28 سالشه اما رفتارهای دخترهای 14 ساله رو داره همین رفتارهاش داره به زندگیمون آسیب میزنه . همیشه اختلاف داریم. مشاجزه داریم
    چون بچه مونده رشد نکرده . همسرم. شوهر قبلیش که فوت کرده و از اون شوهر هیچ محبتی
    ندیده بود چون شوهرش عتیاد داشت همش دنبال مواد بود .
    از وقتی که با من ازدواج کرده خیلی نیاز به محبت داره . منم تا جایی که از توانم بر بیاد براش انجام میدم. اما بقدری تشنه محبت هست که میگه همیشه منو در آقوش بگیر ازم بوسه بگیر
    بگو دوستت دارم.
    میگم میگم اما چقدر تا کی این رفتار باید ادامه داشته باشه منم انسانم میخوام زندگی کنم. همش نمیشه مثل این فیلم ها هندی باشم.
    من مردم برای خودم مشکلاتی دارم در کار در اداره و تعمین خرج مخارج زندگی نمیشه که همه چیز رو ول کنم. صبح تاشب عشق بازی کنم. با همسرم.
    دارم خفه میشم. از این همه احساسی بودنش . طوری شده که فکر خودکشی اومده به سرم.
    الان میگید این چه کاریه ببرش مشاوره مشکل حل بشه . این همسر دومم هست یکی رو طلاق دادم. چون دیگه نمیتونم طلاق بدم مجبورم. که تن به این خودکشی بدم هرچند میدونم که عذاب الهی دارم. همه چی در مورد خودکشی رو میدونم .
    این رفتارهاش خستم کرده خسته شدم. بریدم.
    خودش هر هفته دوستانش رو دعوت میکنه دوره هم میگن میخندن .میره خونه فامیلها .
    اما من حتی در محل کارمم از دستش راحت نیستم همش تماس دم به ساعت .
    نمیزاره تنها برم منزل برادم. خواهرم. دوستانم میگه هرجا بری منم باید بیام. میگم دوستم مجرده خوبیت نداره . قبول نمیکنه .
    نمیدونم چیکار کنم. نمیدونم نمیدونم.
    نوع کلامش مانند دختر بچه ها است . رفتارش با دیگران همینطور . در خیابان باید خیلی حواسم بهش باشه رفتارهای عجیبی میکنه . یک دفعه میدود صدا در میاره . تا گربه میبینه میپره بغلم نمیگه مرد نامحرم میبینه زشته . با همه خوب حرف میزنه براش غریبه آشنا نداره. خنده اش بگیر نامحرم سرش نمیشه .

    میتونید راهنمایم کنید
    اگرم نه حداقل درد دل کنید تا کمی آروم بشم.
    ببخشید طولانی شد .

  2. 8 کاربر از پست مفید همراه تشکرکرده اند .

    همراه (دوشنبه 20 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درمان شخصیت کمالگرا (شخصیت وسواسی)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 دی 00, 12:40
  2. پدر دختر اختلال شخصیت داره و اطلاعات در مورد این بیماری
    توسط Naashena در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 08 شهریور 92, 09:53
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 تیر 92, 19:39
  4. چه همسری مناسب کدام شخصیت >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 91, 01:12
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 89, 10:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.