سلام
منم به نوبه خودم به شما و همسرتان تبریک میگم اما با یه گله کوچک درست همسر شما از طریق کنگره شصت به زندگی بر گشتند اما این دلیل نمیشه چون همسر شما از طریق راههای دیگه نتونسته ترک کنه شما اونا رو ندیده بگیرید و الان خیلی راحت ازشون نام ببرید شاید خیلیا الان دارند از همون کنگرهها ترک میکنند و پست شما رو هم میخونند فکر نمیکنی نا امیدشون کنی من خیلیا رو میشناسم از طریق ان ای ترک کردند والان 5 سال پاکی دارند خیلیا هم از طریق کنگره شصت ولی .......... در هر صورت عزیزم ان ای و کنگره شصت و خیلی دیگه از مراکز همشو ن یه بهونست در اصل این خود اون ادما که یه جو غیرت به خرج میدند در هر حال بنا بر اصل معتادان گمنام باید خیلی مراقب باشی چون هر لحظه امکان برگشت به دوره تاریکی دارند سیع کن تا اخر پاکیش همسفرش بمونی تنها راه موندگاری خودت و همسرت اینکه ایمان وتقوای همسرتو قوی کنی بازم به شما و همسرتون همه کسایی که تونستن توی این راه موفق باشند تبرررررررررررررریک میگم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)