اتفاقا به نظر من وجود خواستگار باعث شده که شما زودتر تکلیفت مشخص شه تا کی میخواستی دلت به کسی خوش کنی که هیچ خیالی برای ازدواج با شما نداشته؟
اگه شما رو می خواست مسلما یه کاری میکرد.
در مورد خواستگارت هم مطوئن باش اگه از روی منطق و با مشورت خانواده انتخاب کنی هیچ وقت پشیمون نمیشی و با مرور زمان بهش علاقه مند میشی.
به نظر من اگه فکر میکنی با گریه کردن سبک میشی حتما این کار بکن ونذار رو دلت نگینی کنه خودت تخلیه کن و از این عشق یک طرفه خلاص شو بعد منطقی واسه آیندت تصمیم بگیر.
برات آرزوی خوشبختی دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)