سلام وقتی یکی و دوست نداری وقتی بهت آرامش نمیده وقتی اونقدر برات ارزش قایل نیست که میری طرف غریبه پس بذارش کنار مگه چقدر عمر میکنی که با همچین آدمی خودتو مجبور میکنی زندگی کنی؟ البته اسمشم نمیشه گذاشت زندگی. تو با این آقا هم دنیاتو از دست میدی هم آخرتتو.از حرکت نترس. ماها گاهی خیلی به خودمون ظلم میکنیم و دیر میفهمیم.به خودت ظلم نکن با فکر یه تصمیم درست بگیر. نمیگم اون آقای خارجی خداس. نه.ولی هیچ آینده ای با شوهر الانت نداری.میسپرمت به خدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)