عزیز دلم
مگه نمیگی سپردی به خدا؟
آدم که کارهاش رو به خدا می سپره دلش رو هم با ذکر خدا گفتن و عبادت آرام می کنه
صلاح از همه چیز بالاتر و بهتره. فکر نکن منی که این حرفها رو بهت میزنم نمیفهمم عشق یعنی چی. من از شما 6 سال
بزرگترم اما منم روزی عاشق بودم که به صلاح خدا به عشقم نرسیدم. اما امروز می بینم که به صلاحم بود.
نتیجه ممکنه به میل تو باشه یا نباشه. اما هر چی باشه به صلاحته.
پس قوی باش. تمرکزت رو از این موضوع بردار و خودت رو با عبادت آروم کن.
هر صلاحه همون میشه. فقط اگر سرانجامت رو به خدا سپردی هر چه پیش میاد فقط ازش صبر بخواه و سکوت کن.
شاید خدا هم حرفی برای گفتن بهت داره این روزا
![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)