به نظر من این میتونه یه شانس خوب باشه که شخصی به خواستگاریت اومده که به گفته ی خودت شرایط خوبی داره.ساده از کنارش رد نشو.شاید همون موقعیتی باشه که دنبالش و خدا برات مهیا کرده
کاملا منطقی و با نظر خانوادت این خواستگار بررسی کن.بدون احساسات
تشکرشده 44 در 21 پست
به نظر من این میتونه یه شانس خوب باشه که شخصی به خواستگاریت اومده که به گفته ی خودت شرایط خوبی داره.ساده از کنارش رد نشو.شاید همون موقعیتی باشه که دنبالش و خدا برات مهیا کرده
کاملا منطقی و با نظر خانوادت این خواستگار بررسی کن.بدون احساسات
bahar_1300k (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 21 در 11 پست
دوست خوبمنوشته اصلی توسط bahar_1300k
میدونم نباید ساده بگذرم ازش.میدونم باید منطقی باشم.میدونم پسر خوب و محترمیه.اما حضورش باعث شد که رابطه م با کسی که دوسش داشتمو فرد ایده آل زندگیم میدونستم رو قطع کردم.
این فکرا آزارم میده.این اقا واقعا تو موقعیت مناسبی تو زندگی من نیومدن.ناخودآگاه توذهنم مقایسه میکنم همش
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)