MEINOOSH عزیزم
من مدتهاست که مادر زنم به خدا سپردم چون لیاقت مادری در وجودش نیست فقط دلسوز بچه خودت باشی مهم نیست و کار شاقی نیست مهم اینه که به افرادی که وارد زندگیت میشن نگاهی برابر و عادلانه و مادرانه داشته باشی ولی متاسفانه اون نداشت و از لحاظ من حکمش تنها احترام عادی بدون دوست داشتن قلبی است با فاصله ای سرد و خشک بد تر سرماس سیبری:








علاقه مندی ها (Bookmarks)