ممنون دوستای عزیز.
البته من از این روشهایی که گفتین استفاده میکنم.و گیر من بیشتر اونجاست که مثلا جنس مدنظرم رو پیدا نکردم حالا میخوام یه جنس جایگزین انتخاب کنم..اینجا فروشنده انواع و اقسام مدلا و رنگا رو میاره و حالا من دودل موندم کدومو بردارم..زیاد هم نمیتونم تو مغازه معطل باشم..اخر سر فکر میکنم دو ساعت تو مغازه موندم..اونم صدتا جنس اورده یکیشو برمیدارم در حالیکه اصلا مطمئن نیستم.بعد هم پشیمون میشم.
کلا انتخاب برام سخته و زمان بره..منم تو مغازه ها اونقدا فرصت ندارم که فکر کنم و انتخاب کنم.
موفق باشید







علاقه مندی ها (Bookmarks)