سلام بر همگی
خوشحالم از اینکه از این مطلبم استقبال کردین, بازم سعی می کنم از اینجور مطالب بذارم.
البته این مطالب و امثالش از نظر من فقط سرگرمیه و ریشه ی علمی نداره. هر چند تقریبا در مورد خودمم صدق می کرد:P
تشکرشده 302 در 132 پست
سلام بر همگی
خوشحالم از اینکه از این مطلبم استقبال کردین, بازم سعی می کنم از اینجور مطالب بذارم.
البته این مطالب و امثالش از نظر من فقط سرگرمیه و ریشه ی علمی نداره. هر چند تقریبا در مورد خودمم صدق می کرد:P
تشکرشده 29 در 17 پست
من که سفید هستم تقریبا با خصوصیات من یکی است ممنون[/i]
mosavi (سه شنبه 04 تیر 87)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
ممنون هوشیار عزیز
اما این روزها رو کی رنگ کرده؟
shad (سه شنبه 04 تیر 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)