سلام

خوشحالم كه كم كم سعي مي كنيد تصميمات منطقي تري بگيريد ، همانطور كه مي دونيم براي استواري و دوام يك رابطه لازمه كه اتباطات و تعاملها متقابل باشه بدين معنا كه اگر براي دوام و استحكام و تثبيت روابط قدمي برداشته ميشه يا گذشتي ميشه از سوي طرفين باشه وقرار نيست يكي از طرفين از معيارهاي خودش كوتاه بياد و انتظارات خودش رو پايين بياره اما طرف ديگر از سطحي ترين خواسته هاي خودش كوتاه نياد ، به عقيده بنده با صحبتها مشورتها و شناخت بيشتر شما مي تونيد از لايه هاي رفتاري ايشون اطلاع پيدا كنيد و خودتون بايد اينقدر آگاهي و مهارت داشته باشيد كه تشخيص بديد ايشون واقعا مي تونند اونجوري باشند كه شما مي خواييد يا اينكه فقط در حد حرف و صحبت به شما قول تغيير مطابق با خواسته هاي شما رو مي دهند . به عقيده بنده تا زماني كه از خصوصيات اخلاقي و رفتاري همديگه شناخت كافي رو به دست نياو رديد اقدامي انجام ندهيد و همچنين در زمينه ارتباطات قبلي ايشون هم باز بستگي به خود شما داره و حساسيت شما كه در اينگونه موارد نظرات افراد مختلف هست به عنوان مثال از ديدگاه بنده شخصي كه بنابر هر دليلي در دوران جواني با جنس مخالف خود سروكار داشته است ، تا از صميم قلب نادم و پشيمان نباشه و تصميم قاطعي براي ترك اينگونه ارتباطات نگرفته باشه نميشه بهش اعتماد كرد كه از افعال و افكار و رفتار شون ميشه حدس زدكه اين تصميم تا چه حد جدي است.

اما اگه ناراحت نشيد بنده مي خوام بگم مگه تو شهر شما ديگه دختري به غير از ايشون نيست ؟!!! شما كه به قول خودتون شرايطتتون بسيار مناسب هست دوست من اگر شما از الان افكارتون درگير همچين قضايايي باشه بعيد نيست در آينده با مشكلات ديگري روبه رو شويد پس تظر شخص بنده اين هست كه شما به دنبال دختر مورد علاقه و مطابق با معيارهاي خودتون بريد ايشون هم با كسي كه افكار و رفتار و گفتارشون رو قبول دارند ازدواج كنند.

درسته ، سخته انسان احساسات رو از خودش دور كنه اما مهمترين تصميم زندگي ازدواج هست و بايد انسان بهترين كسي كه مطابق با معيارهاي اون هست انتخاب كنه و كوتاه نياد. چون همين دلايلي كه فعلا از نظر ما ناچيز مياد ممكنه بعد از ازدواج و كاستن احساسات و عادي شدن هيجانات و شور جواني رفته رفته تبديل به سو تفاهمات و مشكلات و مسائلي بشه كه زندگي رو به كام طرفين تلخ كنه . به هر حال هر كس عقيده و نظر خودش رو داره و مطمئن باشيد اگه كسي افكارش با شما مغايرت داشته باشه شايد به خاطر مسائلي با زبان مطيع شما بشه اما در اكثر موارد ديده شده كه بعد ازدواج عقايد افكار رفتار سابق خودشون رو در پيش گرفتند .