سلام محمد جان

چي شده دوست من ؟!! كجا مي خواي بري ؟!! چهارشنبه چه خبره ؟!! ببين محمد چهارشنبه من اينجا نيستم يه وقت بدون خداحافظي جايي نري ها ؟!!

اگه نري قول مي دم يه امضاي خوشكل و يه آواتار خوشكلتر واست طراحي كنم به آقاي مدير هم ميگم خودش واست تنظيمش كنه خوبه محمد جان ؟

منتظرت هستم كه بياي ببينيم قضيه از چه قراره...