sisili عزیز
چرا تنهایی خانم؟
اینجا که بچه ها به حرفات گوش میدن و هر کی هر چی به ذهنش رسیده رو میگه.
عزیزم هر موقع احساس کردی کم آوردی بیا پست ها رو از اول بخون.
بعدش هم قرار شد بری مشاوره. شاید حتی اوایل درمانت نیاز داشته باشی دارو مصرف کنی تا یه کم ذهنت آروم بشه. چرا اینقدر امروز و فردا میکنی خانمی؟ خب بگو کی میری دنبال وقت مشاوره؟
ببین مشاور چطور تو یک جلسه متوجه مشکل بهار شد و بهش راهکار داد.
یک نکته دیگه: از اول این تاپیک برداشتم این بود که سیسیلی حس میکنه تنهاست و کسیو نداره که باهاش دردودل کنه .درسته؟ همسرت مرد خوب و پدر مهربونی هست ولی تو نیاز به یه هم صحبت خانم داری. رابطه ت با دوستات در چه حده ؟ دختر خاله و دختر دایی و فامیلی که بتونی یه سری حرفای خانومانه رو بهشون بگی داری ؟ اصلا رفت و آمدات در چه حده ؟ وقت بیکاری داری ؟ یا این کوچولوها همه وقتت رو میگیرن؟











علاقه مندی ها (Bookmarks)