نه عزیزم اصلا و ابدا باهاشون جر و بحث نکن. این کار فقط اوضاع رو وخیم تر می کنه. یه کم سیاست داشته باش.
--- هیچوقت تا سئوالی ازت پرسیده نشده صحبت نکن. نه اینکه حالت قهر به خودت بگیر فقط بذار فکر کنن شما کم حرفی.
--- بعضی از حرفها رو بکل نشنیده بگیر. مثلا وقتی خواهرشوهرت میگه "بیدارش نمیکنییییییییییییی؟!" اصلا انگار نشنیدی. اگه باز هم ادامه داد خیلی آروم و بیخیال بگو "خودش بیدار میشه" ... توضیح اضافی نده.
--- هیچوقت در این مورد به شوهرت گله نکن. نذار فکر کنه با یه دختر حساس و غرغرو ازدواج کرده (مردا کمکی در این موارد نمی تونن به ما بکنن خودمون باید حلش کنیم)
--- رفت و آمدت رو باهاشون رسمی و محدود کن. زیاد باهاشون قاطی نشو ولی احترامشون رو همیشه داشته باش.
--- نیازی نیست تمام مدتی که خونشون هستی باهاشون صحبت کنی. خودت رو مشغول تلویزیون دیدن و کمک کردن تو کارهای خونه و غیره بکن. مثلا موقع ظرف شستن حرف نزن بگو ببخشید من عادت دارم موقع انجام کار صحبت نکنم.
--- در مورد جلسه دفاع، اصلا لزومی داشت که کامل و دقیق بگی کجا می خوای بری. اگه نمی پرسن کجامی ری که هیچی..ولی اگه می پرسن تو یه جمله بگو دانشگاه می رم. با عرض معذرت از همه مادرشوهرها (حتی مادر خودم) باید یه کم بپیچونی تا کینه و دلخوری بوجود نیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)