سلام به نظر من که اول از طریق خواهرت پیغامتو برسون چرا فکر میکنی بهت میخنده نه من چون خودم یه خواهرم میگم شاید خیلیم از اینکه داداشش انقدر بزرگ شده که میخواد مستقل بشه خیلی هم خوشحال بشه
دوم راه بعدی همون ایدی که مثلا یه چیزی در مورد کنکورش از عشق و عاشقی حرفی نزن اگر جوابتو داد یعنی اونم شاید یه جورایی به شما نظر داشته باشه بعد صحبت از علاقه و ازدواج کن البته بازم میگم راه اول خیلی بهتر چون با شرایطی که از دو خونواده گفتید







علاقه مندی ها (Bookmarks)