به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    378
    امتیاز
    6,522
    سطح
    52
    Points: 6,522, Level: 52
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 166 در 85 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    سلام به نظر من که اول از طریق خواهرت پیغامتو برسون چرا فکر میکنی بهت میخنده نه من چون خودم یه خواهرم میگم شاید خیلیم از اینکه داداشش انقدر بزرگ شده که میخواد مستقل بشه خیلی هم خوشحال بشه
    دوم راه بعدی همون ایدی که مثلا یه چیزی در مورد کنکورش از عشق و عاشقی حرفی نزن اگر جوابتو داد یعنی اونم شاید یه جورایی به شما نظر داشته باشه بعد صحبت از علاقه و ازدواج کن البته بازم میگم راه اول خیلی بهتر چون با شرایطی که از دو خونواده گفتید

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 تیر 87 [ 13:54]
    تاریخ عضویت
    1387-3-29
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,608
    سطح
    37
    Points: 3,608, Level: 37
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    به نظر من ببین شرایط ازداواج رو واقعاً داری یا نه؟
    گفتی حقوقت 200 تومنه و در حال حاضر دانشجو هستی و 9 ماه از سربازیتون هم منده ... به نظرت با حقوق 200 تومن و دانشجو بودن و سرباز بودن میتونی زندگی ایده آلی در حد زندگی ای که این دختر خانم در حال حاضر دارند براش مهیا کنی؟
    اینو فراموش نکن که دختر خانومها به امید زندگی بهتری از زندگی پدریشون وارد یه زندگی مشترک میشن و بعد از یه مدت مسائل عشق و عاشقی و .... پر رنگیه اولیشو از دست میده و چیزای دیگه در زندگی پر رنگ تر میشن
    به نظرم خیلی داری عجولانه و احساساتی برخورد میکنی و اگه یه مقدار صبورتر باشی و به خودت زمان بدی شاید تصمیم درست تری بتونی بگیری.

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    سلام دوست عزيز

    آيا كار شما درسته كه به تك تك اعضا پيغام خصوصي با اين مضمون بدهيد :

    سلام من فكر كنم فقط شما مي تونيد به من كمك كنيد چون من مطالب شما رو مطالعه كردم و احساس مي كنم راهنماييهاي شما مي تونه مفيد باشه !!!!

    اگه ما در كارهاي روزمره با خودمون و ديگران صداقت داشته باشيم هيچگاه ترس ابراز وجود نخواهيم داشت و خداوند هم هميشه بهترين راه رو جلوي پامون قرار مي ده ...

    اميدوارم موفق باشي

  4. کاربر روبرو از پست مفید erfan25 تشکرکرده است .

    erfan25 (سه شنبه 04 تیر 87)

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 89 [ 16:27]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,575
    سطح
    37
    Points: 3,575, Level: 37
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    جناب مدیر سلام و تشکر از جوابتون
    ببینید یه خواهشی که از شما دارم این روی منو زمین نندازید
    باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا این تایپک رو مسدود نکنید. ببینید در این قسمت دوستام نظرهای خوی ، متفاوت و هدفمندی رو ارائه دادند که من همه اونا رو در نظر میگیرم.
    من بعد از دو هفته ، یعنی زمانیکه امتحانات من تموم بشه و اونم از درس و کنکور راحت بشه میخوام این حرف رو بزنم. و مهمتر اینکه من به خاطر فعلا ازدواج نمیخاوم این کارو بکنم. واقعا من باید شرایطتمو در نظر بگیرم.
    خونه - کار - ثبات - درس - سرمایه و ... که با اون قابل قیاس نیست.
    دوم اینکه من میخوام فقط نظرشو در مورد من بگه و آیا من برای ازدواج روی اون حساب کنم یا نه؟
    در ضمن من با اینکه در فرومهای گوناگون همکاری خوبی دارم ولی چون دیدم این بحث من در مورد ازوداج چندان مربوط نمیشه در این قسمت نوشتم.
    جناب مدیر خواهشا و خواهشا 10 روز دیگه هم دندون رو جیگر بذارین تا من نظرات دوستان رو ارزیابی کنم و حرف نهایی رو بزنم که یا خودم میرم یا به آیدیش یه حرفی میزنم و یا به خواهرم میگم.
    که به غیر از 3 مورد هیچ راهی رو قبول ندارم.
    این 10 روز خیلی زیاد نیست. شاید دیگه منو تو این جمع دوستانه نبینید.
    نمیدونم شایدم بیام از هر از گاهی از دوستان درخواست کمک کنم.
    واقعا دوستان دیدگاههای خوبی بیان کردند. من واقعا استفاده کردم . دست هشونو میبوسم.

  6. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 89 [ 16:27]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,575
    سطح
    37
    Points: 3,575, Level: 37
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    و اما جناب عرفان عزیز من خواستم شرایط تک تک اعضا رو بدونم و اونم خصوصی بعد مدیر فروم گفتش که بهتره در بخش خودش مطرح کنی اینجوری به نتیجه بهتری میرسی.
    بابا 10 روز خیلی زیاد نیستااااااا.
    من که همیشه مزاحم شما نمیشم.
    امیدوارم ببخشین. شرمنده.
    فقط میخوام جمع بندی نهایی دوستان را انجام بدم و برم جلو.

  7. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 اسفند 89 [ 16:27]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,575
    سطح
    37
    Points: 3,575, Level: 37
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    و اما جناب عرفان عزیز من خواستم شرایط تک تک اعضا رو بدونم و اونم خصوصی!!
    حالا من به تک تک کجا پیام دادم به یکی دو نفر این رحفو زدم جرم که نکردم. اعتماد کردم.بعد مدیر فروم گفتش که بهتره در بخش خودش مطرح کنی اینجوری به نتیجه بهتری میرسی.
    بابا 10 روز خیلی زیاد نیستااااااا.
    من که همیشه مزاحم شما نمیشم.
    امیدوارم ببخشین. شرمنده.
    فقط میخوام جمع بندی نهایی دوستان را انجام بدم و برم جلو.

  8. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 87 [ 08:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-31
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    3,350
    سطح
    35
    Points: 3,350, Level: 35
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره

    سلام
    اكه شما واقعا قصد ازدواج داريد حداقل بذاريد صحبتهاي اوليه پيش بره وشرايط خودتتون رو مطرح كنيد خانواده دختر هم اگر ببينند كه شما جوهره زندگي و كار رو داريد مخالفتي نمي كنند.(ببخشيد كه رك حرف مي زنم)2. شما آقايون چرا فكر ميكنيد كه دختري اگه پسري رو دوست داشته باشه ميگه پس غرورش چي ميشه ، قرار نيست كه هركي از راه رسيد بهش گفت دوست دارم .من به شخصه تا با كسي ازدواج نكنم نمي گم به كسي نمي گم دوستت دارم حتي اون اگه مثل شما قبل از خواستگاري نظرمو بپرسه


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور تو خونه مادرشوهرم آرامش داشته باشم؟ راهنماییم کنید لطفا!
    توسط پرواز1 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 14:26
  2. تو رو خدا یکی راهنماییم کنه !!!
    توسط Lonely girl در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 بهمن 88, 12:07
  3. خواهشا یه دقیقه بیایین تو ارزش خوندن داره
    توسط karbar2 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 تیر 87, 16:57
  4. راهنماییم کنید تو این اوضاع (قطع ارتباطمون با خانواده همسرم )چه کن
    توسط mahasa در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 87, 15:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.