دوستان من از اينکه خونه بخرم و اجاره بدم درآمد زايي داشته باشه زياد خوشحال نمي شم اگه اين کارو تنهايي انجام بدم.
کلا ذاتاً مايلم که شوهرم بيشتر همراهي کنه و از اين درامد خوشحال باشه ولي اگه اختيار پول رو بدم دستش راضي تره تا اينکه با من همفکر کنه و تصميم مشترکي بگيريم
اگه سرخود تصميمي بگيرم و عملي کنم فکر مي کنم اون موقع بيشتر به غرور مردانگي اش بر مي خوره
موندم چيکار کنم .
دوستان من مي خوام اونم مثل من اين پول را مال زندگيمون بدونه و خوشحال باشه که مي شه کاري کرد ولي اين حس و نداره از طرفي چون تو بقيه مسائل نظرمو نمي پرسه منم نمي خوام اختيار پول دستش باشه
چيکار کنم که حس نکنه قدرت مالي من بيشتره که واقعا بيشتره پس چه جوري اينو حس نکنه
حتي يه بار گفت که" ممکنه بچه هامون به خاطر درآمدت بيشتر از تو حرف شنوي داشته باشن تا من" و نگران اين موضوع بود
کاش مي تونستم اين جو رو تغيير بدم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)