خودتو دوست داشته باش
نذار کسی بهت توهین کنه
مثلا اگه بهت برمیخوره سرتو نندازی پایین و هیچی نگی
بالاخره یه عکس العملی نشون بده تا حساب کار دستشون بیاد
هرچی هیچی نگی اونا هم با خیال راحت رفتارشونو ادامه میدن

مثلا اگه میگه فلان کارو کن و بهت برمیخوره که داره دستور میده یه بهونه ای مودبانه بیار و انجام نده

در مورد ظرف شستن یبار به شوخی بگو که شما هم با بچه هاتون هماهنگ کردین که کی گریه کننا
اصلا بگو: اصلا من صبر میکنم شما هم بیاین اینطوری ظرف شستن که اصلا حال نمیده!

شوهرتو با محبت به سمت خودت بکشووون
و همونجوری که مریم جون گفتن اصلا این مسائلو بهش نگو