سلام ahmadfani
خیلی خوش اومدی
راستش اگه نظر منو میخاهی اول از همه سعی کن در گیر احساسات نشی........
تو این مورد شما اگه واقعا ایشون رو دوست داری وبا توجه به معیارات همون کسی که مورد نظر خودته پس تردید نکن برو جلو.این که گفتی با خواهرت صمیمی هستی یه حسنه که میتونی از اون کمک بگیری البته حتما دلیل بر این نمیشه که خواهرت با طرف مقابلت صحبت کنه بلکه میتونی ازش کمک بخواهی با کمک اون به یه راه حل خوب برسی.
امیدوارم موفق باشی![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)