اصلا دلم نمیخواد اسمی که اونا گفتن بشه
اونا هیچوقت از من نظرخواهی نمیکنن برای هیچ کاری مثلا چند بار من خونشون بودم مثلا میخواستن مبلهاشون رو عوض کنند من هم اونجا نشسته بودم بقیه ی بچه هاش هم بودن از همه پرسید نظرشون رو اصلا به من هیچی نگفت .خیلی بی ادبی بود.
ولی حلقه ی ازدواجم رو خواهر شوهره انتخاب کرد/
کارشون فقط دخالته
حس خیلی بدی نسبت بهشون دارم.
اتفاقا خودم به این فکر افتادم که بگم خواب دیدم اسمش فلانه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)