کلا از بچگی همینطور بودم.فکرم به بعضی مسائل بدجور گیر میدهنوشته اصلی توسط meinoush
اینم بدترین موردشونه که فعلا نتونستم برای اینکه ازش خلاص شم دلایل منطقی پیدا کنم
بازم منتظر نظر دوستانم
تشکرشده 4 در 2 پست
کلا از بچگی همینطور بودم.فکرم به بعضی مسائل بدجور گیر میدهنوشته اصلی توسط meinoush
اینم بدترین موردشونه که فعلا نتونستم برای اینکه ازش خلاص شم دلایل منطقی پیدا کنم
بازم منتظر نظر دوستانم
armin2012 (شنبه 11 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)