سلام sci عزیز خوشحالم که اینجایید ولی خواهش نرید و بهم کمک کنید واقعا نمی دونم چه کنم
چند تا سوال دارم
اول اینکه همسرم میگه به تنهایی نیاز داره و این دوریه چند روزه لازمشه و میگه بعدش که هر دو آروم شدیم صحبت می کنیم با این قضیه چی کار کنم و چهطوری حلش کنم و آیا اصلا این دوری لازمه؟
دوم اینکه به شدت پرخاشگر شدم و سریع گریه ام در می اد و حالم بهم می ریزه و تمام سرم از پشت سر میشه و داد و بیداد می کنم و احساس می کنم دارم غش می کنم و راحت بگم کنترل اعصابم رو ندارم و همسرم میگه رفتارهات غیر عادی شده و باید بری پیش دکتر
سوم تمام ذهتم پر از پیش بینی های به شدت منفی برای زندگیم شده
در مورد عزت نفس و اعتماد به نفس گفتید که هیچی برام باقی نمونده و احساس خیلی بدی رو خودم دارم
همسرم به شدت ازم دوری می کنه ..................
آیا من مشکل روان پیدا کردم؟
احساس می کنم به چیزی نیاز دارم تا آرومم کنه
به شدت احساس نیاز می کنم به همسرم که در آغوشم بگیره و اشکامو پاک کنه و بهم احساس دوست داشته شدن بده
در موجودم و افکارم همش دلم می خواد کس دیگه ای رو به جای همسرم بذارم و از این طریق ازش انتقام بگ
یرم ولی نمی شه و تمام افکارم پر شده از همسرم













علاقه مندی ها (Bookmarks)