واقعا پست های setareh لیاقت رتبه دادن داره. تاپیک های قدیمیش رو خوندین؟ حتما بخوونین وگرنه ضرر میکنید.
پستاشون از بعضی پستایی که بدون دلیل رتبه میگیره خیلی خیلی بهتر و آموزنده تره.
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
واقعا پست های setareh لیاقت رتبه دادن داره. تاپیک های قدیمیش رو خوندین؟ حتما بخوونین وگرنه ضرر میکنید.
پستاشون از بعضی پستایی که بدون دلیل رتبه میگیره خیلی خیلی بهتر و آموزنده تره.
گلنوش67 (چهارشنبه 12 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)