معذرت میخوام تصور کردم برای قطع رابطه پیشنهاد خواستید، الآن متوجه منظور شما شدم.
چون شما در سن حساسی هستید، بهتره دوستان باتجربه شما رو با در نظر گرفتن شرایط و حساسیت سنتون راهنمایی کنند. تا حالا تجربه بحثی منطقی با یک فرد جوان با شرایط شما رو نداشتم ولی شدیداً مایلم بدونم دوستان چگونه راه حلی پیشنهاد میکنند.
دارکوب عزیز موفق باشید.






فقط تا اون موقع که وقت و شرایط مناسب جور بشه ناگزیری احساسا ت و تمایلاتت رو مدیریت کنی و به سمت و سوی مناسب جهت دهی شون کنی . این تنها راه موفقیت و رضایت و شادی شما برای آینده ست .و اگر اونها رو به سمت درست و حساب شده هدایت نکنی و بکنی آنچه دلت خواست اول فراز و نشیب ها و تلاطماتت خواهد بود 


علاقه مندی ها (Bookmarks)