اون استاد خارجیه استاد شما رو نمیشناسه؟
من جای تو بودم فعلا ً به استادم چیزی نمی گفتم... به اون استاد خارجی هم جواب قطعی نمی دادم و می گفتم باید شرایطمو بسنجم... هر وقت خواستید دانشجو بگیرین بهتون خبر میدم... یه چیزی تو این مایه ها که تا موقع توصیه نامه گرفتن وقت داشته باشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)